آ
-
آجیلی، هادی
دیپلماسی رسانه ای ایران در مذاکرات هسته ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 45-62]
-
آصف، هاجر
تأثیر تکنولوژیهای نوین ارتباطی بر فرهنگ [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 63-70]
-
آصف، هاجر
نظریه های فلاسفه در زمینه شیوه های اقناع (با تاکید بر آرای افلاطون، ارسطو و دکارت) [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 75-82]
-
آصف، هاجر
کارکنان دانشی در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 203-212]
-
آهنی امینه، زهرا
مدیریت رسانه ای در عصر توسعه دانش بنیان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 271-276]
ا
-
ابویی، محمد
مطالعه استراتژی تصویرسازی برنامه ترکیبی «به خانه برمی گردیم» از سبک زندگی خانواده ایرانی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 313-332]
-
اسعدی، محمود
مدیریت رسانه و سازمان های خلاق [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 19-32]
-
اسعدی، محمود
منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 63-72]
-
اسلامی فرد، غلامحسین
سطح سواد جوانان ناشی از کاربرد رسانههای جدید [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 55-64]
-
اسلامی فرد، غلامحسین
مصاف خبری و جنگ رسانهای در مناسبات بینالمللی؛ با تأمل در ابزارها و راهکارها [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 25-36]
-
افضلی، میترا
بررسی شیوه های نوین نظارت و کنترل بر رسانه (با تاکید بر نقش دروازه بانی) [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 93-108]
-
البرزی، هادی
اثربخشی رسانههای اجتماعی بهعنوان ابزار ارتباطی و ظرفیت آنها برای فناوریهای ارتباطی [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 45-56]
-
البرزی، هادی
معرفی کتاب؛ شکاف خبری؛ وقتی ترجیحات اطلاعاتی مردم و رسانهها متفاوت است [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 65-78]
-
البرزی، هادی
نشانهشناسی رنگ در تعزیه [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 63-70]
-
البرزی، هادی
اثرگذاری پوشش رسانه ای اخبار حوادث بر مخاطبان از دیدگاه کارشناسان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 93-99]
-
امیری، عبدالرضا
بررسی تکنیک های اقناع اجتماعی از دیدگاه استدلال های مرکزی و پیرامونی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 39-50]
-
امیری، عبدالرضا
زبان اقناعی رسانه با بهره گیری از رهیافت تحلیل گفتمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 83-92]
-
امین فرد، احمد
شناخت عوامل مؤثر تولید گزارش خلاق رادیویی فوتبال [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 71-95]
-
ایلچی، محسن
کاربست رسانه های نوین در روابط عمومی مالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 19-36]
ب
-
بروجردی علوی، مهدخت
الگوی مناسب تحقق شعار سال [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 6-8]
-
بشیر، حسن
روابط عمومی، منظومه فلسفی اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 4-5]
-
بشیر، حسن
تبلیغات تجاری و اقناع؛ تحلیل نشانه شناسی تبلیغات تجاری شرکت ال جی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 51-66]
-
بهرامی، شهلا
هستی شناسی و معرفت شناسی ارتباطات اقناعی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 6-8]
-
بهرامی رشتیانی، شهلا
مدیریت رسانه و طراحی استراتژی در سازمان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 109-122]
-
بهرامی رشتیانی، شهلا
چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 333-354]
-
بهزادمقدم، سهیلا
نشانهشناسی رنگ در تعزیه [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 63-70]
ت
-
تاجریان، علیرضا
مدیریت استراتژیک رسانه در مواجهه با سواد رسانه ای مخاطب [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 123-130]
-
تربتی، سروناز
بررسی نقش فیسبوک بر دوستی اعضای متأهل [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 25-34]
ج
-
جاوردی، حمید
شناخت عوامل مؤثر تولید گزارش خلاق رادیویی فوتبال [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 71-95]
-
جهان دیده، احسان
نقش رسانه در بلوغ روابط عمومی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 12-14]
ح
-
حسینی، فاطمه
معرفی کتاب؛ شکاف خبری؛ وقتی ترجیحات اطلاعاتی مردم و رسانهها متفاوت است [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 65-78]
-
حسینی، منصور
مدیریت رسانه و طراحی استراتژی در سازمان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 109-122]
-
حقشناس، مریم
مدیریت رسانههای آموزشی: تغییر رفتار یادگیرندگان از طریق تکنولوژی رسانهای [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 59-62]
-
حقشناس، مریم
رویکرد جامعه دانشمحوردر تبیین علم روانشناسی رسانه [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 11-16]
-
حقشناس، مریم
پارادایم جدید یادگیری در عصر دیجیتال [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 37-42]
-
حق شناس، مریم
نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 37-40]
-
حق شناس، مریم
نقش استراتژیک مدیر رسانه در جهت ارتقای سطح سواد رسانه ای مخاطبان [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 55-60]
-
حق شناس، مریم
اقناع مخاطب: پذیرش محتوای رسانه ای بر اساس تفاوت های فردی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 67-74]
-
حیدری، مرتضی
روابط عمومی، ابزاری پیچیده [دوره 3، شماره 10، 1394]
ذ
-
ذوالفقارزاده، محمد مهدی
«فرهنگ سازمانی در سازمان های رسانه ای: مفاهیم،الگوها و رهنمودهای پژوهشی» [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 131-144]
ر
-
روشندل اربطانی، طاهر
امکان سنجی اجرای رشته مدیریت رسانه مقطع کارشناسی ارشد در قالب گرایش های تخصصی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 145-158]
ز
-
زینالعابدینی، شهرام
تعیین استراتژی شبکه رادیویی ورزش به روش تحلیل SWOT [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 31-45]
-
زین العابدینی، پیام
تفاوت های مدیریت رسانه اسلامی با مدیریت رسانه غربی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 159-170]
س
-
سعد، علی
تأثیرات و کارکردهای تلفن همراه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 53-58]
-
سلگی، محسن
گذار رسانه از ساخت درختی به ساحت ریزوم یا ساقه زمین [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 4-6]
-
سلگی، محسن
الگوی «آرمان گرایی واقع بینانه» به مثابه ایدئولوژی اسلامی در «مدیریت انقلابی» رسانه [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 171-192]
-
سیاح، احمد
تغییر و تحول در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 193-202]
-
سید محسنی، سید شهاب
روابط عمومی و اثر بخشی فنون رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 51-60]
ش
-
شفیعیان، نازیلا
نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی در رقابت بین رسانههای جدید و سنتی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 9-20]
-
شفیعیان، نازیلا
صدای آمریکا در دوران پس از جنگ سرد ایجاد فرصتها و چالشها در بخش خدمات رسانههای خارجی از طریق تکنولوژیهای نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 57-69]
-
شفیعیان، نازیلا
مدیریت استراتژیک با نگاهی به نقاط قوت، ضعف و تهدید و فرصت سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 47-54]
-
شفیعیان، نازیلا
زبان اقناعی رسانه با بهره گیری از رهیافت تحلیل گفتمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 83-92]
-
شفیعیان، نازیلا
کارکنان دانشی در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 203-212]
-
شمسایی نیا، رامین
آسیبشناسی سیاستگذاری رسانههای خبری فضای مجازی در ایران [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 7-12]
ص
-
صادق زاده، روزبه
لیبرالیسم توجیه کننده استراتژی تهاجمی رسانه ها برای اقناع مصرف کننده [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 213-222]
-
صادق زاده، مریم
ویژگی های شخصیتی مجریان موفق تلویزیون [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 277-288]
-
صدقی، مهدی
بررسی شیوه های نوین نظارت و کنترل بر رسانه (با تاکید بر نقش دروازه بانی) [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 93-108]
-
صفائینژاد، قاسم
نسبت «تحقیق و توسعه» با سازمان رسانهای [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 4-6]
-
صفایی نژاد، قاسم
تأثیر فناوریهای نوین بر مدیریت منابع انسانی در سازمانهای رسانهای [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 35-52]
-
صفایی نژاد، قاسم
تاثیر فرهنگ، ارزش ها و هنجارهای اجتماعی بر مدیریت راهبردی رسانه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-30]
-
صفایی نژاد، قاسم
نظریه های اقناع و کاربرد آن در رسانه ها [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 23-38]
-
صفایی نژاد، قاسم
الگوی «آرمان گرایی واقع بینانه» به مثابه ایدئولوژی اسلامی در «مدیریت انقلابی» رسانه [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 171-192]
-
صلواتیان، سیاوش
آسیب شناسی منابع درآمدی سازمان صدا و سیما با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 223-238]
ض
-
ضیایی پرور، حمید
ضرورت توجه به مدیریت فضای مجازی در ایران [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 79-83]
-
ضیایی پرور، حمید
مدیریت و اقتصاد رسانههای آنلاین در ایران [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 9-24]
ط
-
طاهری، افسانه
استراتژی مورد نیاز رسانه ملی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]
-
طاهری، افسانه
توسعه و تحول رسانه های دیجیتال [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 239-258]
ع
-
عباسی، حجت الله
مدیریت استراتژیک و اقتصاد تلویزیونی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 31-46]
-
عباسی، حجت الله
مدل کاربردی ارتباطات اقناعی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 9-22]
-
عباسی، حجت الله
کاربرد پژوهش در مدیریت رسانه [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 259-270]
-
عباسی، حجتاله
تکنولوژیهای نوین پخش تلویزیونی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 71-80]
-
عباسی، حجتاله
رسانههای جدید و جامعه اطلاعاتی ارزیابی فعلی و چشمانداز آینده [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 17-30]
-
علی اصفهانی، اعظم
بررسی مسائل مدیریتی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر معاونت سیما [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 73-92]
-
عیدی، فاطمه
مدیریت تولید و توزیع پیامهای ارتباطی؛ مقایسه مذاکرات برجام در ایرنا و رسانههای خارجی [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 43-62]
ف
-
فراهانی بورقانی، سهیلا
مدیریت رسانه ای در عصر توسعه دانش بنیان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 271-276]
-
فراهانی بورقانی، سهیلا
ویژگی های شخصیتی مجریان موفق تلویزیون [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 277-288]
-
فرجیان، محمد مهدی
بررسی تاثیر مناظرات تلویزیونی در میزان موفقیت درانتخابات ریاست جمهوری ایران [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 289-294]
ق
-
قاسم زاده، حسن
تاثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روباط عمومی مدرن [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-76]
-
قدیری ابیانه، محمد حسن
رسانه؛ شمشیر دو لبه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 9-10]
-
قلینژاد، محمدرضا
علل گرایش مخاطبان به برنامههای ماهوارهای فارسیزبان کانال GEM TV [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 35-44]
-
قمصریان، مهدی
رسانههای سایبری و تغییر قدرت [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 6-8]
ک
-
کاشیپزها، محمدحسین
سرمقاله؛ فناوری رسانهساز [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 4-4]
-
کتوک، لیلی
مدیریت تولید و توزیع پیامهای ارتباطی؛ مقایسه مذاکرات برجام در ایرنا و رسانههای خارجی [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 43-62]
گ
-
گلیایی، ضحی
«فرهنگ سازمانی در سازمان های رسانه ای: مفاهیم،الگوها و رهنمودهای پژوهشی» [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 131-144]
-
گودرزی، علی محمد
سرمقاله رسانه و عصر تجدد [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 4-6]
م
-
مؤمنی، داود
فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباطات توسعه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-34]
-
مانی فر، محمدرضا
رادیو و مدیریت مخاطبان در ایران [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 295-312]
-
محسنی، مهدی
آسیب شناسی منابع درآمدی سازمان صدا و سیما با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 223-238]
-
محمد هاشمی، ابوذر
امکان سنجی اجرای رشته مدیریت رسانه مقطع کارشناسی ارشد در قالب گرایش های تخصصی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 145-158]
-
محمودی، سارا
منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 63-72]
-
مصیبی، منا
دیپلماسی رسانه ای ایران در مذاکرات هسته ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 45-62]
-
معیری، حمید
اهمیت تحقیق و توسعه در رسانه [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 13-24]
-
معیری، حمید
گذر از روابط عمومی مدرن به پست مدرن [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 41-50]
-
معیری، حمید
کاربرد نظریه بازی ها در مدیریت استراتژیک رسانه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 61-71]
-
مقصودی، مسعود
مدیریت دانش، سازمان یادگیرنده و سازمانهای رسانهای [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 45-54]
-
مهدی پور، فرشاد
محیط شناسی راهبردی سایت های خبری ایران [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 77-108]
-
مهربانی فر، حسین
تبلیغات تجاری و اقناع؛ تحلیل نشانه شناسی تبلیغات تجاری شرکت ال جی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 51-66]
-
مومنی، داود
بررسی تکنیک های اقناع اجتماعی از دیدگاه استدلال های مرکزی و پیرامونی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 39-50]
-
مومنی، سارا
مطالعه استراتژی تصویرسازی برنامه ترکیبی «به خانه برمی گردیم» از سبک زندگی خانواده ایرانی [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 313-332]
-
میثمی، حسن
پنج اقدامی که قبل از«ملیشدن شبکه اطلاعات» باید انجام شود [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 7-10]
ن
-
نصیرایی، احمد
تاثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روباط عمومی مدرن [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-76]
-
نعمت الهی، اکبر
ما کجاییم در این بحر تفکر...؟ [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 15-16]
و
-
واحد، زهرا
مدیریت دانش، سازمان یادگیرنده و سازمانهای رسانهای [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 45-54]
-
وردی نژاد، فریدون
چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 333-354]
ی
-
یوسفی پور جدی، خدیجه
رویکرد جامعه دانشمحوردر تبیین علم روانشناسی رسانه [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 11-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد